Pentru informatii si comenzi sunati la: 0730 260 454 | vanzari{at}ebernardo.ro

Filtrează produsele

Lungimea foii metalice max.
Tabla din aluminiu
Tabla din otel

Roata englezeasca

Roata englezeasca

Roata englezeasca este un instrument de prelucrat metale care permite mestesugarilor sa formeze indoituri duble sau complexe din placi din metale cum ar fi aluminiu sau otel.

Procesul folosirii unei roti englezesti se numeste indreptare. Panourile fabricate astfel sunt scumpe, datorita metodei de fabricare care presupune folosirea intensiva a fo...

Roata englezeasca este un instrument de prelucrat metale care permite mestesugarilor sa formeze indoituri duble sau complexe din placi din metale cum ar fi aluminiu sau otel.

Procesul folosirii unei roti englezesti se numeste indreptare. Panourile fabricate astfel sunt scumpe, datorita metodei de fabricare care presupune folosirea intensiva a fortei de munca si necesita inalta calificare. Avantajul principal este ca se pot fabrica panouri diferite folosind aceeasi masina. Este o masina de prelucrare care intinde suprafete intr-un mod asemanator ca in tinichigerie. Este folosita la panouri cu indoituri complexe in cantitati reduse; la caroserii, restaurari auto, sasiuri de masini de curse, prototipuri de masini si sectiuni pentru aeronave. Productia de roti englezesti este in prezent mai mare decat in trecut, iar productia de masini sport este mai scazuta, in special cand este folosit aliaj de aluminiu.

Cand cererea de seturi de panouri este mare, roata este inlocuita de o presa de stantat, care are un cost mai ridicat si mai mult timp de fabricare decat roata englezeasca, insa fiecare panou din productie poate fi fabricat in cateva secunde. Acest cost acopera o productie mai mare, in timp ce o presa de stantat se limiteaza la un singur model de panouri pentru un set de stante. Cel mai folosit model de presa de stantat este operat manual, dar pentru tabla mai groasa cum ar fi pentru carene de nave, puteti folosi o masina actionata electric mai mare.

Roata englezeasca are structura in forma de litera C. La capetele literei C, sunt doua roti. Roata de sus se numeste roata superioara si cea de jos roata inferioara. Roata inferioara are de obicei o raza mai mica decat roata superioara. Cu toate ca exista masini mai mari, roata superioara are de obicei 8 cm (3 inch) latime sau mai putin si are de cele mai multe ori diametrul de 25 cm (9 inch) sau mai putin.

Roata de superioara este plata in sectiunea transversala, iar roata inferioara este bombata.

Cavitatea cadrului in forma de C se numeste gat. Cele mai mari masini au gatul de marimea de 120 cm (48 inch), in timp ce masinile mai mici au gaturi de marimea de aproximativ 60 cm (24 inch). C-ul are pozitie verticala si este sprijinit de un cadru. Marimea gatului determina de obicei marimea maxima a tablei pe care operatorul o poate plasa in masina si cu care poate lucra usor. La unele masini, operatorul poate invarti rotile superioara si inferioara la 90 de grade spre cadru pentru ca piesa de lucru sa ajunga la marimea maxima. Pentru ca masina functioneaza cu o anumita presiune exercitata intre roti asupra materialului si pentru ca presiunea se schimba atunci cand materialul se subtiaza, falca inferioara si batiul cadrului care sustine roata inferioara este reglabila. Se poate misca cu un cric hidraulic pentru masini fabricate pentru tabla. Cand materialul se subtiaza, operatorul trebuie sa regleze presiunea pentru a echilibra.

Mai multe

Roata englezeasca  

Conține 4 produse.
array(0) { }
Se afişează 1-4 din 4 articole
array(0) { }
Se afişează 1-4 din 4 articole

Roata englezeasca este un instrument de prelucrat metale care permite mestesugarilor sa formeze indoituri duble sau complexe din placi din metale cum ar fi aluminiu sau otel.

Procesul folosirii unei roti englezesti se numeste indreptare. Panourile fabricate astfel sunt scumpe, datorita metodei de fabricare care presupune folosirea intensiva a fortei de munca si necesita inalta calificare. Avantajul principal este ca se pot fabrica panouri diferite folosind aceeasi masina. Este o masina de prelucrare care intinde suprafete intr-un mod asemanator ca in tinichigerie. Este folosita la panouri cu indoituri complexe in cantitati reduse; la caroserii, restaurari auto, sasiuri de masini de curse, prototipuri de masini si sectiuni pentru aeronave. Productia de roti englezesti este in prezent mai mare decat in trecut, iar productia de masini sport este mai scazuta, in special cand este folosit aliaj de aluminiu.

Cand cererea de seturi de panouri este mare, roata este inlocuita de o presa de stantat, care are un cost mai ridicat si mai mult timp de fabricare decat roata englezeasca, insa fiecare panou din productie poate fi fabricat in cateva secunde. Acest cost acopera o productie mai mare, in timp ce o presa de stantat se limiteaza la un singur model de panouri pentru un set de stante. Cel mai folosit model de presa de stantat este operat manual, dar pentru tabla mai groasa cum ar fi pentru carene de nave, puteti folosi o masina actionata electric mai mare.

Roata englezeasca are structura in forma de litera C. La capetele literei C, sunt doua roti. Roata de sus se numeste roata superioara si cea de jos roata inferioara. Roata inferioara are de obicei o raza mai mica decat roata superioara. Cu toate ca exista masini mai mari, roata superioara are de obicei 8 cm (3 inch) latime sau mai putin si are de cele mai multe ori diametrul de 25 cm (9 inch) sau mai putin.

Roata de superioara este plata in sectiunea transversala, iar roata inferioara este bombata.

Cavitatea cadrului in forma de C se numeste gat. Cele mai mari masini au gatul de marimea de 120 cm (48 inch), in timp ce masinile mai mici au gaturi de marimea de aproximativ 60 cm (24 inch). C-ul are pozitie verticala si este sprijinit de un cadru. Marimea gatului determina de obicei marimea maxima a tablei pe care operatorul o poate plasa in masina si cu care poate lucra usor. La unele masini, operatorul poate invarti rotile superioara si inferioara la 90 de grade spre cadru pentru ca piesa de lucru sa ajunga la marimea maxima. Pentru ca masina functioneaza cu o anumita presiune exercitata intre roti asupra materialului si pentru ca presiunea se schimba atunci cand materialul se subtiaza, falca inferioara si batiul cadrului care sustine roata inferioara este reglabila. Se poate misca cu un cric hidraulic pentru masini fabricate pentru tabla. Cand materialul se subtiaza, operatorul trebuie sa regleze presiunea pentru a echilibra.

Contactează-ne telefonic!