Dacă vă retrageţi, vă vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată. Expediaţi produsele sau înmânaţi-le direct la adresa SC Expert Moldova Trading SRL, strada M. Kogalniceanu nr 1, Miroslava, jud Iaşi, cod postal 707305, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-aţi comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
In cazul tranzactiilor online cu cardul (conform reglementarilor MasterCard si Visa) sumele trebuie returnate in cardul initial de unde s-au primit banii. Consumatorul va trebui să suporte costul direct al returnării produselor. Consumatorul va fi responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor. Consumatorul returnează produsele sau le înmânează profesionistului sau unei persoane autorizate de către profesionist să recepţioneze produsele, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia să de retragere din contract în conformitate cu art. 11 din OUG nr. 34 / 2014.
Consumatorul este responsabil de împachetarea produselor returnate, care, vor fi însoțite de o copie a facturii și certificatul de garanție în original, precum și de întocmirea documentelor necesare pentru expediere. Costurile returnării vor fi acoperite de către Cumpărător.