Termeni și condiții

Acceptarea conditiilor

Folosirea acestui site, implică acceptarea acestor termeni şi condiţii. Pentru folosirea în cele mai bune condiţii a site-ului, se recomandă citirea cu atenţie a tuturor termenilor şi condiţiilor. Sunteţi de acord şi acceptaţi, ca fără nici o notificare prealabilă, putem şterge sau adăuga orice informaţie pe site sau întrerupe orice activitate.

Prin crearea unui cont pe site-ul eBernardo.ro, utilizatorul site-ului pentru a primi mesaje comerciale electronice din partea Vânzătorului pe adresa de email furnizată..

În momentul plasării unei comenzi în magazinul online eBernardo.ro, utilizatorul site-ului îşi exprimă acordul cu înregistrarea unui cont pe adresa de email specificată şi cu metodă de comunicare electronică prin intermediul email-ului şi / sau telefonic. Transmiterea comenzii pe site va fi urmată de recepţia unui email automat care atestã doar plasarea comenzii. Acest mesaj, discuţiile telefonice, prin email sau pe alte căi cu reprezentanţii Vânzătorului nu constituie acceptări ferme ale comenzii, şi implicit NU semnifică încheierea contractului la distanţă. Acceptarea fermă a comenzii este detaliată mai jos în capitolul „Momentul incheierii contractului”.

Preţurile sunt actualizate zilnic. Discount-urile, reducerile şi promoţiile nu sunt cumulative. Se păstrează întotdeauna reducerea cu valoarea cea mai mare. Promoţiile prezente pe site sunt către client final şi nu se cumulează cu alte promoţii/reduceri. Promoţia există doar în limita stocului disponibil (depozit Iaşi sau Linz Austria).

Produsele comercializate prin magazinul online eBernardo.ro sunt noi, în ambalajul original al producătorului şi în momentul livrării sunt însoţite de factură fiscală.

Obligaţiile dumneavoastră la utilizarea site-lui

Pentru utilizarea serviciului, trebuie să furnizaţi informaţii adevărate, corecte, actuale şi complete. În situaţia în care considerăm, că această obligaţie nu este respectată, ne rezervăm dreptul de a va bloca accesul, pe perioada determinată sau nedeterminată, la utilizarea serviciului fără nici o notificare prealabilă.

S.C. EXPERT MOLDOVA TRADING S.R.L. îşi rezervă dreptul de a-şi selecta clienţii şi de a refuza colaborarea cu clienţii ce manifestă comportament şi limbaj neadecvat (agresiv, licenţios etc.) sau au în istoricul comenzilor livrări refuzate.

Politica de confidentialitate:

S.C. EXPERT MOLDOVA TRADING S.R.L. certifica faptul ca va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date. S.C.EXPERT MOLDOVA TRADING S.R.L. garantează securitatea şi confidenţialitatea datelor găzduite şi transmise prin sistemul său informatic. Aceste informaţii vor putea fi folosite de către firmă pentru a trimite utilizatorului confirmarea comenzilor, diverse oferte speciale, promoţii, etc. numai cu acordul prealabil al clientului. Utilizatorii pot refuza furnizarea datelor personale sau pot solicita în mod gratuit ştergerea acestora din baza de date.

Datele personale vor fi folosite numai în scopul declarat al acestui site. Ne obligăm să nu facem publice sau să nu vindem bazele de date conţinând informaţii referitoare la datele personale ale utilizatorilor acestui site.

Orice tentativă de acces neautorizat la site şi orice încercare de fraudă va fi raportată autorităţilor competente.

EXPERT MOLDOVA TRADING se obligă să îşi îndeplinească obligaţiile contractuale în termen de cel mult 30 de zile de la data la care consumatorul a transmis comanda, cu excepţia situatiei în care părţile au convenit altfel. În cazul în care contractul nu poate fi executat din cauză că produsul sau serviciul nu este disponibil, consumatorul va fi informat despre această indisponibilitate. În situatia în care consumatorul solicita rezilierea contractului, sumele platite in temeiul contractului se vor restitui in cel mult 7 zile de la data la care consumatorul a solicitat rezilierea.

EXPERT MOLDOVA TRADING poate livra consumatorului un produs sau serviciu de o calitate şi preţ echivalente cu cele solicitate, numai dacă acest lucru a fost prevăzut înainte de încheierea contractului şi/sau în contract, astfel încât consumatorul să fie informat în mod clar despre această posibilitate. Cheltuielile de returnare a produselor, în situaţia exercitării dreptului de denunţare unilaterală a contractului, sunt, în acest caz, în sarcina comerciantului, element asupra căruia consumatorul trebuie să fie informat. Furnizarea unor produse sau servicii similare celor solicitate poate fi efectuată dacă clientul face o solicitare expresă, situaţie ce nu poate fi asimilată cu livrarea fără comandă.

Garantie

Garantia produselor este de 24 luni pentru persoane fizice si 12 luni pentru persoane juridice.

Cumpărătorul este obligat să prezinte Certificatul de Garanţie împreună cu factura/chitanţa originală de cumpărare a produsului.

Perioada de garanţie acordată pentru produsele menţionate de factura/chitanţa de cumpărare decurge de la data cumpărării. Cu excepţia viciilor ascunse (material şi/sau manoperă), garanţia nu se extinde asupra accesoriilor, consumabilelor, precum şi asupra tuturor subansamblelor care intră în componenţa produselor achiziţionate (cablu de alimentare, perii colectoare, sisteme de prindere a accesoriilor, mandrină, carcasă, etc. pentru scule electrice sau garnitură de tăiere - lanţ, lamă, pinion antrenare, filtre de aer şi benzină, frână de lanţ, ansamblu demaror, etc, pentru scule pe benzină) care se uzează ca urmare a utilizării normale a produselor.

Durata termenului de garanţie se prelungeşte cu timpul scurs de la data la care consumatorul a prezentat produsul defectat şi până la data repunerii acestuia în stare de funcţiune şi a notificării în scris în vederea ridicării produsului sau predării efective a produsului către consumator. În cazul apariţiei oricărei defecţiuni în perioada de garanţie vă rugăm să contactaţi unitatea service din Expert Moldova Trading, B-dul Nicolae Iorga, bl T3, Iaşi, jud Iaşi.

Dispute si conflicte

Orice conflict apărut între companie şi clienţi se va rezolva pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale româneşti din acest domeniu iar soluţionarea conflictelor este de competenţa instanţelor româneşti.

ACCEPTAŢI ŞI ÎNŢELEGEŢI ÎN MOD EXPRES CĂ: NU NE ASUMĂM RESPONSABILITATEA CU PRIVIRE LA IMAGINILE PRODUSELOR AFIŞATE PE SITE SAU CU PRIVIRE LA NECONCORDANŢELE VIZÂND CARACTERISTICILE TEHNICE SPECIFICATE DE PRODUCĂTOR; SUNTEŢI DIRECT ŞI DEPLIN RESPONSABIL PENTRU ORICE ACTIVITATE ŞI/SAU CONŢINUTUL ORICĂREI DATE, INFORMAŢII, IMAGINI, TEXT, ÎNREGISTRĂRI AUDIO SAU VIDEO SAU A ORICĂREI ALTE CONTRIBUŢII PE CARE O FACEŢI ŞI/SAU O FACEŢI DISPONIBILĂ ŞI/SAU O TRANSMITEŢI ÎN CONDIŢIILE PREZENŢILOR TERMENI AI SERVICIULUI; NU SUNTEM RESPONSABILI ÎN NICI UN FEL, DIRECT SAU INDIRECT, PENTRU ORICE PAGUBĂ ŞI/SAU PROBLEMĂ DIRECTĂ SAU INDIRECTĂ, DE ORICE NATURĂ, CA URMARE A FOLOSIRII SITE-LUI.

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului

Telefonul consumatorului: 0800-080-999 linie telefonică cu apelare gratuită din reţeaua Romtelecom

Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Iaşi

  • Adresa: str. Toma Cozma, nr. 11, Iaşi, cod 700554,
  • Tel.: 0232/278.233
  • Fax: 0232/278.234
  • Email: [email protected]
Momentul încheierii contractului

Momentul încheierii contractului este momentul emiterii facturii fiscale, a bonului fiscal sau avizului de expediţie. Factura fiscală are statut de contract comercial. Facturile proforme şi ofertele comerciale au valabilitate limitată la 2 zile lucrătoare de la emitere. După acest termen încetează de drept orice fel de obligativitate comercială sau contractuală.

În cazul în care preţurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afişate greşit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse eronat în baza de date, ne alocăm dreptul de a anula livrarea respectivului produs şi de a anunţa clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.

Livrarea produselor

Transportul este gratuit pentru comenzile cu o valoare mai mare de 499 lei cu TVA, în aria de acoperire Fan Courier. Pentru a verifica dacă adresa dumneavoastră de livrare se află în aria de acoperire Fan Courier, contactaţi-ne la numărul de telefon 0730 260 454 sau transmiteţi un email pe adresa [email protected].

Pragul maxim de plată numerar în cazul persoanelor fizice, este de 10000 lei, iar în cazul persoanelor juridice este de 5000 lei. Comenzile care depăşesc pragul maxim vor putea fi achitate doar cu cardul la POS-ul disponibil la punctul de lucru, sau OP, prin virament bancar, pe baza unei facturi proforme/fiscale/de avans emise imediat după confirmarea comenzii.

La primirea mărfii vă rog să verificaţi coletele să nu fie lovite. În cazul în care observaţi colete deterioarate vă rugăm să scrieţi pe AWB, în caz contrar orice sesizare cu privire la transport nu se va mai lua în cosiderare. Se vor lua în considerare doar defecţiunile de fabricaţie ce acoperă garanţia de 24 luni.

La livrare, produsul va fi insotit de certificat de calitate, certificat de conformitate cu normele CE, Manual de utilizare. Garantam ca echipamentele ofertate sunt noi si corespund ultimelor tehnologii de proiectare si fabricatie a producatorului. Masinile unelte ofertate sunt proiectate, fabricate, verificate si montate de intreprinderi care au un sistem de asigurare al calitatii in conformitate cu cerintele Directivei 2006/42/CE (masini unelte/utilaje) si standardele armonizate de referinta aplicabile.

Toate masinile unelte si utilajele se livreaza fara ulei si lichid de racire, conform completului de livrare din Cartea masinii. In conformitate cu Directivele CE, este interzisa deplasarea/transportul masinilor unelte/utilaje, cu lichide de ungere sau racire.

La PIF, cumparatorul masinii asigura cantitatile si calitatile de uleiuri/lichide de racire necesare. Aceste sunt alese in functie de indicatiile tehnice din Cartea masinii.

Uleiurile hidraulice, de ungere etc, cat si lichidele de racire, pot face obiectul unui alt posibil contract intre clientul final si vanzator.

Punerea in functiune, probe functionale si initiere de prima necesitate (prezentarea functiilor si operarea masinii) a personalului deservent, calificat si atestat in utilizarea sistemului, sunt asigurate de catre Furnizor.

Personalul deservent trebuie sa fie calificat si atestat tehnic si tehnologic in utilizarea masinii unelte/utilajului. Deserventul trebuie sa isi insuseasca si sa respecte in intregime Cartea masinii, tenologia de prelucrare si normele de protectia muncii la masina/utilaj.

Sunt obligatorii pentru deservent: verificarea zilnica a nivelului uleiului, functionarea corecta a sistemelor hidraulic, ungere, racire si electric, inainte de inceperea lucrului la masina. Orice anormalitate in functionarea masinii/utilajului se raporteaza imediat.

Masina unealta/utilajul rămâne proprietatea furnizorului până la încasarea integrală a facturii de livrare. Toate masinile unelte si utlajele, se livreaza de catre producator, fara ulei si lichid de racire. Acestea pot face obiectul unui alt posibil contract. Conditii transport: Transportul este in sarcina vanzatorului

Produsele achizitionate la distanta

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, rupturi, zgarieturi etc. Produsele ce sunt comercializate prin acest site au, fiecare, termenul de valabilitate, garantia si/sau service-ul oferite acestora de producator. Nu se poate invoca garantia in conditiile utilizarii improprii sau incorecte a produsului. In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.

Dreptul de retragere

Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua în care dumneavoastră sau o parte terţă, indicată de dumneavoastră, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produsului.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informaţi la adresa SC Expert Moldova Trading SRL, strada M. Kogalniceanu nr 1, Miroslava, jud Iaşi, cod postal 707305, nr telefon 0332 405 719, [email protected] cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract utilizând o declaraţie neechivocă (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail). În acest scop, puteţi folosi modelul de retragere, care poate fi descărcat de aici; folosirea lui nu este însă obligatorie.

In cazul tranzactiilor online cu cardul sumele trebuie returnate in cardul initial de unde s-au primit banii (conform reglementarilor MasterCard si Visa);

MODEL DE FORMULAR DE RETRAGERE

Pentru a respecta termenul-limită de retragere, este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Dreptul de retragere se pierde dacă produsele au fost dezansamblate, utilizate neglijent, prezintă urme de uzură, defectiuni, sunt deteriorate, lovite, zgârâiate, murdarite sau dacă le este afectată în alt mod starea optica sau tehnică.

Politica de retur

Dacă vă retrageţi, vă vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată. Expediaţi produsele sau înmânaţi-le direct la adresa SC Expert Moldova Trading SRL, strada M. Kogalniceanu nr 1, Miroslava, jud Iaşi, cod postal 707305, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-aţi comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

In cazul tranzactiilor online cu cardul (conform reglementarilor MasterCard si Visa) sumele trebuie returnate in cardul initial de unde s-au primit banii. Consumatorul va trebui să suporte costul direct al returnării produselor. Consumatorul va fi responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor. Consumatorul returnează produsele sau le înmânează profesionistului sau unei persoane autorizate de către profesionist să recepţioneze produsele, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia să de retragere din contract în conformitate cu art. 11 din OUG nr. 34 / 2014.

Consumatorul este responsabil de împachetarea produselor returnate, care, vor fi însoțite de o copie a facturii și certificatul de garanție în original, precum și de întocmirea documentelor necesare pentru expediere. Costurile returnării vor fi acoperite de către Cumpărător.

Produsele cu lipsă de conformitate

Produsele ale căror caracteristici nu corespund cu specificaţiile afişate pe site se pot returna după notificarea scrisă a S.C. EXPERT MOLDOVA TRADING S.R.L. În această situaţie clientul poate alege înlocuirea produsului cu unul conform sau returnarea contravalorii produsului şi a cheltuielilor de expediţie. în această situaţie cheltuilelile aducerii la conformitate (inlcusiv cele de transport, în aria de acoperire Fan Courier) vor fi suportate integral de către S.C. EXPERT MOLDOVA TRADING S.R.L.

Produsele defecte

În eventualitatea în care produsele achiziţionate sunt deteriorate sau prezintă vicii de fabricaţie vor fi înlocuite cu un produs conform, cu condiţia notificării în scris a S.C. EXPERT MOLDOVA TRADING S.R.L. în termen de 48 de ore de la primirea produsului. În situaţia în care produsul nu mai este disponibil fie se va înlocui cu un produs similar, la alegerea clientului, fie se va returna contravaloarea acestuia. Cheltuilelile de transport (în aria de acoperire Fan Courier) vor fi suportate integral de către S.C. EXPERT MOLDOVA TRADING S.R.L. Dacă notificarea se va face ulterior termenului sus menţionat de 48 de ore, produsele fac obiectul condiţiilor generale de garanţie.

Produsele ce sunt comercializate prin acest site, au fiecare termenul de valabilitate, garanţia şi/sau service-ul oferite acestora de producător. Nu se poate invoca garanţia în condiţiile utilizării improprii sau incorecte a produsului.

Durata medie de utilizare a produselor este de 5 ani. Pentru această perioadă cumpărătorul beneficiază, contra cost, de service post-garanţie, cu piese originale. În cadrul termenului de garanţie, remedierea produsului trebuie efectuată într-o perioadă rezonabilă de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă lipsa de conformitate a produsului. Deteriorările de genul zgârieturilor sau rupturi ale elementelor demontabile sau nedemontabile care nu au fost aduse la cunoştinţă vânzătorului în momentul achiziţionării nu sunt acoperite de garanţie.

În cazul în care aveţi nevoie de informaţii suplimentare cu referire la garanţie sau unităţile de service, vă rugăm să ne contactaţi prin e-mail la [email protected].

Garanţia nu se aplică în următoarele situaţii:
  • Nerespectarea instrucţiunilor de folosire
  • Repararea efecuată de o persoană neautorizată
  • Folosirea de piese contrafăcute
  • Folosirea neglijentă a produsului
  • Instalarea inadecvată a a aparatului
Product added to wishlist
Product added to compare.